GENEROWANIE LEADÓW
1
Określenie tematyki webinaru i wybór eksperta
unikalne, pogłębione i eksperckie treści odpowiadające na realne potrzeby oraz wyzwania właścicieli firm z sektora MŚP.
Zobacz, jak wygląda proces generowania leadów dla Twojego działu handlowego na przykładzie webinaru tematycznego.
Jeżeli nie chcesz lub nie możesz tworzyć nagrań webinarowych, zamiast materiału wideo przygotujemy materiał leadujący w formie e-booka eksperckiego.
2
3
Zaprojektowanie landing page’ a Stawiamy na proste i estetyczne rozwiązania, które pozwolą potencjalnemu uczestnikowi łatwe zorientowanie się w temacie.
Rozpoczęcie kampanii promocyjnej
Kampania każdego webinaru jest inna, natomiast cel zawsze pozostaje taki sam − dostarczenie Ci precyzyjnie wyselekcjonowanych leadów gotowych do kontaktu.
4
Obsługa techniczna wydarzeniA Przygotujemy software do transmisji, przeprowadzimy próby i zapewnimy niezakłócony przebieg webinaru, upewniając się, że będzie go śledziła na żywo odpowiednia liczba osób.
Zrealizowany cel: 140 kontaktów do osób decyzyjnych w branży e-commerce( właściciele e-sklepów, dyrektorzy e-commerce, dyrektorzy operacyjni)
5
6
Follow-up do uczestników Wszystkim zarejestrowanym osobom przekażemy zapis wideo wydarzenia oraz dodatkowe materiały od partnerów.
Przekazanie leadów Opracujemy i przekażemy Ci wygenerowane leady − wszystko zgodnie z RODO.
SPIS TREŚCI DEBATY SMART BUSINESS