Jak ustalać ceny , wykorzystując psychologię konsumenta ?
Dziewięć pułapek doskonalenia procesów biznesowych , część 2
W DZIALE
14
20
Jak ustalać ceny , wykorzystując psychologię konsumenta ?
Cennik sam w sobie bywa skutecznym narzędziem marketingowym . Nie powinno to dziwić . Cena ( price ) tuż obok produktu ( product ), miejsca ( place ) i promocji ( promotion ) jest w końcu elementem niezmiennego miksu 4P . Problem polega na tym , że zazwyczaj poświęcamy cenie zbyt mało uwagi .
Dziewięć pułapek doskonalenia procesów biznesowych , część 2
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu byłoby dobrze , gdyby organizacje były zwinniejsze , otwarte na innowacje i gotowe do dostosowania się do nowych wyzwań . Jednym z kluczy do osiągnięcia tych celów jest doskonalenie procesów biznesowych – systematyczna analiza , ocena i poprawa istniejących procesów , aby zwiększyć ich efektywność i jakość .
smart-magazine . pl
13