SMART Business 1/2024 | Page 33

Klienci chcą być dzisiaj widoczni i słyszani , chcą być traktowani jako wartościowy i wyjątkowy partner relacji , a nie tylko jako bezosobowy element transakcji .
tradycyjną z usługami dostępnymi w świecie cyfrowym . – Z jednej strony do dyspozycji klientów są wyspecjalizowani , profesjonalni i przyjaźni doradcy firmowi , którzy pomogą dobrać odpowiedni produkt , sfinansować potrzeby biznesowe – od planów inwestycyjnych po zapewnienie płynności finansowej . Z drugiej strony stawiamy na digitalizację , czyli m . in . zdalny proces otwarcia konta , aplikację mobilną , w której można wykonać przelewy krajowe czy zagraniczne , ale też wymienić waluty w kantorze czy zamówić kartę lub terminale płatnicze w wersji tradycyjnej lub SoftPOS , czyli terminal w smartfonie – mówi Filip Kaczmarek , dyrektor Pionu Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu banku Credit Agricole .
Nowością w Credit Agricole jest platforma internetowa pod nazwą Strefa Biznesu , która została stworzona wspólnie ze spółkami z Grupy Europejskiego Funduszu Leasingowego . Zapewnia ona możliwość nie tylko zarządzania finansami firmy na co dzień , ale również korzystanie z dodatkowych usług , m . in . z leasingu , wynajmu aut , księgowości czy pakietów medycznych .
Klienci omawianego banku mogą również korzystać z Klubu Korzyści , czyli rabatów na wybrane produkty czy usługi . Firmy jako uczestnicy programu są w stanie docierać zatem ze swoją ofertą do nowych konsumentów , proponując im atrakcyjne zniżki .
mBank – wsparcie w księgowości
W mBanku przedsiębiorcy znajdą mOrganizer , czyli narzędzie do prowadzenia księgowości firmy , które jest zintegrowane z kontem . Bank oferuje również możliwość uzyskania wsparcia w księgowości i zrozumieniu zawiłych przepisów od wykwalifikowanej księgowej .
Klienci banku mogą również mieć terminal w telefonie dzięki aplikacji POSapp . Na firmy z branży e-commerce czeka bramka płatnicza Paynow . Tym , którzy dopiero chcą zacząć działać w sieci , mBank oferuje preferencyjne warunki w promocji ze Sky-shopem .
Krzysztof Drozd , starszy specjalista ds . relacji z mediami mBanku podkreśla również , że dzięki Centrum kompetencji zarówno przedsiębiorcy , jak i ci , którzy dopiero planują otworzyć własny biznes , mogą w jednym miejscu dowiedzieć się o wszystkich ważnych dla nich informacjach , takich jak
smart-magazine . pl
33