SMART Business 2025_media_pack_interaktywny_ KM — kopia | Page 11

GENEROWANIE LEADÓW

1
Określenie tematyki webinaru i wybór eksperta
unikalne, pogłębione i eksperckie treści odpowiadające na realne potrzeby oraz wyzwania właścicieli firm z sektora MŚP.
Zobacz, jak wygląda proces generowania leadów dla Twojego działu handlowego na przykładzie webinaru tematycznego.
Jeżeli nie chcesz lub nie możesz tworzyć nagrań webinarowych, zamiast materiału wideo przygotujemy materiał leadujący w formie e-booka eksperckiego.
2
3
Zaprojektowanie landing page’ a Stawiamy na proste i estetyczne rozwiązania, które pozwolą potencjalnemu uczestnikowi łatwe zorientowanie się w temacie.
Rozpoczęcie kampanii promocyjnej
Kampania każdego webinaru jest inna, natomiast cel zawsze pozostaje taki sam − dostarczenie Ci precyzyjnie wyselekcjonowanych leadów gotowych do kontaktu.
4
Obsługa techniczna wydarzeniA W PRZYPADKU WEBINARU Przygotujemy software do transmisji, przeprowadzimy próby i zapewnimy niezakłócony przebieg webinaru, upewniając się, że będzie go śledziła na żywo odpowiednia liczba osób. 5
Follow-up do uczestników W PRZYPADKU WEBINARU Wszystkim zarejestrowanym osobom przekażemy zapis wideo wydarzenia oraz dodatkowe materiały od partnerów.
Zrealizowany cel: 250 kontaktów do osób decyzyjnych rozważających automatyzowanie procesów w e-commerce
6
Przekazanie leadów Opracujemy i przekażemy Ci wygenerowane leady − wszystko zgodnie z RODO.
SPIS TREŚCI DEBATY SMART BUSINESS