GENEROWANIE LEADÓW
1
Określenie tematyki webinaru i wybór eksperta
unikalne , pogłębione i eksperckie treści odpowiadające na realne potrzeby oraz wyzwania właścicieli firm z sektora MŚP .
Zobacz , jak wygląda proces generowania leadów dla Twojego działu handlowego na przykładzie webinaru tematycznego .
Jeżeli nie chcesz lub nie możesz tworzyć nagrań webinarowych , zamiast materiału wideo przygotujemy materiał leadujący w formie e-booka eksperckiego .
2
3
Zaprojektowanie landing page ’ a Stawiamy na proste i estetyczne rozwiązania , które pozwolą potencjalnemu uczestnikowi łatwe zorientowanie się w temacie .
Rozpoczęcie kampanii promocyjnej
Kampania każdego webinaru jest inna , natomiast cel zawsze pozostaje taki sam − dostarczenie Ci precyzyjnie wyselekcjonowanych leadów gotowych do kontaktu .
4
Obsługa techniczna wydarzeniA W PRZYPADKU WEBINARU Przygotujemy software do transmisji , przeprowadzimy próby i zapewnimy niezakłócony przebieg webinaru , upewniając się , że będzie go śledziła na żywo odpowiednia liczba osób .
Zrealizowany cel : 250 kontaktów do osób decyzyjnych rozważających automatyzowanie procesów w e-commerce
5
6
Follow-up do uczestników W PRZYPADKU WEBINARU Wszystkim zarejestrowanym osobom przekażemy zapis wideo wydarzenia oraz dodatkowe materiały od partnerów .
Przekazanie leadów Opracujemy i przekażemy Ci wygenerowane leady − wszystko zgodnie z RODO .
SPIS TREŚCI DEBATY SMART BUSINESS