SMART Business 3(2024) | Page 93

ZOBACZ MATERIAŁ WIDEO
Klient jest niecierpliwy – marki fashion & beauty powinny śledzić trendy w e-commerce
Ważna jest również sezonowość . Moda jest silnie uzależniona od sezonowości . Co kilka miesięcy pojawiają się nowe kolekcje , a popyt na określone produkty zależy od aktualnych trendów . Sklepy muszą szybko reagować na zmieniające się potrzeby konsumentów .
Klienci chętnie dokumentują swoje zakupy poprzez filmy typu „ unboxing ” czy recenzje produktów , co dodatkowo promuje marki w organiczny sposób . Wielu klientów zagląda także do zakładek Nowości czy Bestsellery . Branża ta coraz mocniej stawia na ekologię . Liczy się też branding , storytelling i budowanie więzi z konsumentami .
DJ : Jedna z Twoich książek nosi tytuł „ Przyszłość e-commerce ”. No właśnie , jak widzisz handel internetowy za 5 lat ? Czy stoimy w obliczu rewolucji , czy raczej czeka nas spokojna ewolucja w z góry określonym kierunku ?
KG : W trakcie pandemii wszystko w Polsce przyspieszyło o pięć lat , natomiast obecnie jesteśmy na takim etapie , jak Amazon w latach 2000 . Czeka nas spokojna ewolucja z naciskiem na AI , AR czy certyfikację produktów . Jeszcze dużo nauki i wniosków przed nami …
DJ : Dziękuję za rozmowę .
smart-magazine . pl
93