SMART Business 1/2024 | Page 30

MOJA FIRMA
„ Klienci oczekują wciągających , angażujących doświadczeń i naturalnych , płynnych interakcji z firmami . Od spersonalizowanej oferty , przez bezproblemową obsługę za pośrednictwem różnych kanałów , po spójność komunikacji marki z ich własną wizją świata : klienci dzisiaj chcą być widoczni i słyszani , chcą być traktowani jako wartościowy i wyjątkowy partner relacji , a nie tylko – jako bezosobowy element transakcji ” – wynika z raportu Customer Experience „ Epoka nowych doświadczeń ” przygotowanego przez PZU .
Wniosek z innego raportu „ Trendy Customer Experience . Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta ?” Brandly360 jest z kolei taki , że „ klienci nie wybaczają ”. Problemy napotkane np . podczas korzystania z mało intuicyjnej aplikacji mają swoje dalsze konsekwencje . Niestety raczej nie ma tu miejsca na „ drugie szanse ”. Banki coraz bardziej dbają zatem o to , by ich propozycje były nie tylko korzystne dla przedsiębiorców , ale i przyjazne . Sprawdziliśmy , co proponują kluczowe podmioty i przeanalizowaliśmy aktualną ofertę bankową .
PKO BP – największa sieć placówek
PKO BP , największy bank w Polsce , ofertę dla firm ma szeroką . – Przedsiębiorcy mają dedykowanych doradców , mogą skorzystać z oferty kredytowej i leasingu , produktów rozliczeniowych , najmu samochodów , faktoringu i ubezpieczeń . Do dyspozycji jest kantor internetowy oraz osobisty kontakt z dealerem . Klienci banku mogą też zabezpieczyć ryzyko zmiany cen paliw czy ryzyko kursowe – mówi Jakub Kurtiak , dyrektor Biura Sprzedaży Bankowości Firm w PKO BP .
Kilka dni temu bank ogłosił , że rozpoczął współpracę z firmą Comarch , dzięki której klienci korporacyjni i przedsiębiorstwa będą mogły zlecać przelewy bezpośrednio w swoim systemie Comarch ERP Optima bez logowania do serwisu iPKO biznes . W efekcie firmy , które korzystają z obu tych programów , mogą uprościć czynności finansowo-księgowe . Wśród operacji , jakie może zrealizować organizacja , znajdują się m . in . zlecanie przelewów – w tym przelewy MPP / Split Payment , przelewy do ZUS , przelewy podatkowe oraz zagraniczne , pobieranie historii transakcji czy sprawdzanie salda rachunków .
Stosunkowo nową funkcją dla wszystkich firm , niezależnie od ich formy prawnej , jest też wieloosobowy dostęp do serwisu internetowego iPKO . Umożliwia ona wspólne zarządzanie finansami organizacji kilku uprawnionym osobom , zgodnie z ustalonym przez firmę sposobem reprezentacji . Do końca maja br . w PKO BP trwa też promocja dla klientów , którzy otworzą nowe konto firmowe z kartą Visa . Mogą oni otrzymać 20 % miesięcznego zwrotu za wydatki na stacjach paliw - tankowanie , ładowanie elektryka czy zakupy .
Firmy korzystające z usług PKO w nowej wersji aplikacji mobilnej iPKO biznes mają dostępne również przelewy krajowe natychmiastowe Express Elixir . To trzeci typ przelewu oddany do użytku w smartfonie – obok przelewu krajowego Elixir i na rachunek własny .
– Niezależnie od miejsca , w jakim aktualnie znajduje się klient , umożliwiamy mu skorzystanie z nowej oferty czy obsługi już posiadanych rozwiązań . To ważne , żeby
30 # 1 kwiecień 2024