SMART Business 2/2024 | Page 30

Przypomnimy , kiedy i gdzie należy udać się na przegląd czy wymianę opon . W razie problemów zapewnimy samochód zastępczy , a kiedy zakończy się okres wynajmu , pomożemy zamówić nowe auto – a nawet doradzimy w jego wyborze .
Podsumowując , nasza oferta dla sektorów MŚP i SOHO to zapewnienie ich przedstawicielom mobilności przy jak najmniejszym zaangażowaniu z ich strony . To , co jest już standardem w dużych korporacjach , które korzystają z wieloletnich doświadczeń , chcemy przenieść też na mniejszego przedsiębiorcę i zapewnić mu dostęp do usług na tym samym poziomie .
DJ : Jakiś czas temu pokazywaliście na LinkedInie kulisy współpracy z naprawdę dużymi graczami , takimi jak Grupa Impel czy Grupa 3W . Jak do procesu wymiany floty podchodzą firmy o różnych wielkościach ?
RD : W przypadku dużych firm pojawia się kwestia budżetowania kosztów operacyjnych . Ze względu na turbulentne otoczenie gospodarcze oraz efekt skali tego typu organizacje dbają o to , aby usługa wynajmu była jak najbardziej rentowna i mieściła się w założonym budżecie na firmową mobilność . Nie mamy tutaj zwykle przestrzeni na customizację pojazdów pod konkretnego kierowcę . Z drugiej stony musimy zadbać o komfort i o zadowolenie pracowników , którzy użytkują samochody . Tutaj stawiamy przede wszystkim na usługi wspierające i ciągłą komunikację z wykorzystaniem naszej aplikacji mobilnej .
Warto podkreślić , że duże firmy , wymieniając flotę , potrzebują stu czy nawet kilkaset egzemplarzy tego samego modelu . Pojawia się tutaj kwestia logistyki i organizacji całego zamówienia . Należy skoordynować kontakt z dealerami , kwestię dostawy , odbioru i rejestracji pojazdów , a jednocześnie umożliwić klientowi odbiór pojazdów z różnych
30 # 2 czerwiec 2024