SMART Business 2/2024 | Page 31

miejsc w Polsce ( bo np . jego firma ma placówki w kilkunastu różnych miastach ). Podsumowując – dla dużych firm najważniejsze są aspekty budżetowe i organizacyjne . czyli jak ocenia nas klient , performance , czyli jakie realizujemy wyniki , a także jak wygląda wskaźnik zadowolenia naszych pracowników .
DJ : Jesteś bardzo doświadczonym menedżerem , który pracuje na rzecz sukcesu Grupy EFL od ponad 23 lat . Jak po takim czasie podchodzisz do budowania swojego zespołu i na jakich KPI najczęściej pracujesz ? Czy są wskaźniki , które budzą w Tobie wyjątkową satysfakcję ?
RD : Budując mój zespół , szukam ludzi , którzy zrozumieją filozofię mówiącą o tym , że klient jest na pierwszym miejscu . Dlatego też wskaźnik , który przede wszystkim obowiązuje moich współpracowników , to NPS ( Net Promoter Score ) oceniający satysfakcję konsumentów . Regularnie ją badamy , ponieważ wierzymy , że uważne słuchanie i zrozumienie klienta wprost wpływa na realizację celów sprzedażowych .
W procesie zarządzania nie skupiam się tylko na celach , ale głównie na aktywności naszych sprzedawców . Kadra menedżerska może bowiem zarządzać czasem i sposobem , w jaki oni pracują . Przede wszystkim staramy się pomagać w usprawnianiu procesów i dostarczaniu odpowiedniej technologii do lepszej obsługi klientów .
Bardzo istotna jest dla mnie również satysfakcja i motywacja pracowników . Regularnie badamy , jak oceniają oni pracę w naszej organizacji , swoje relacje i komunikację z przełożonym . Tak naprawdę te trzy wskaźniki są dla mnie najważniejsze – NPS ,
DJ : Jak widzisz przyszłość Carefleet ? W jakim kierunku planujecie rozwijać swoje portfolio produktowe ?
RD : Nadal chcemy się rozwijać , opierając naszą strategię na profesjonalizmie naszego zespołu , elastyczności naszej oferty i nowoczesnych technologiach . Chcemy , aby klient pozostał w centrum naszej uwagi oraz budował z nami długoterminowe relacje . Jednocześnie będziemy pracować nad świadomością przedsiębiorców z sektorów SOHO i MŚP , że warto zrezygnować z posiadania pojazdu firmowego na rzecz jego użytkowania , bo jest to bardziej opłacalne i wygodniejsze .
Chcemy również rozwijać usługę ponownego wynajmu aut , które były już użytkowane przez 2 – 3 lata . Są to pojazdy przez nas monitorowane , sprawdzane i serwisowane – bardzo dobrze je znamy , więc jesteśmy przekonani , że dostarczą one nowym klientom mobilność na wysokim poziomie za jeszcze niższą ratę miesięczną .
Tak widzę najbliższe lata . Wykorzystamy synergię z Grupą EFL do tego , aby rozwijać ofertę dla naszego klienta i prezentować mu alternatywne podejście do mobilności .
DJ : Dziękuję za rozmowę .
smart-magazine . pl
31