SMART Business 2/2024 | Page 63

na efektywności operacyjnej , ale również na satysfakcji pracowników i lojalności klientów . Przyszłość należy do tych organizacji , które potrafią przekształcić dostępne informacje w konkretne działania prowadzące do długoterminowego sukcesu . Dbając o nieustanny rozwój know-how , know-what i know-why , firma nie tylko zabezpiecza się przed utratą kluczowej wiedzy , ale także buduje solidne fundamenty pod przyszłe innowacje i rozwój .
Bibliografia :
1 . M . Kłak , „ Zarządzanie wiedzą we współczesnym przedsiębiorstwie ”, Wyższa Szkoła Ekonomii , Prawa i Nauk Medycznych , Kielce 2010 .
2 . J . Collins , „ Od dobrego do wielkiego . Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm ”, MT Biznes , Warszawa 2007 .
3 . https :// tinyurl . com / 33fehm6e
Maciej Sasin
Konsultant rozwoju firm
Konsultant rozwoju firm , pomaga organizacjom budować zaangażowanie pracowników . Założyciel Akademii Rozwoju Kompetencji . Autor książek „ Budowanie zaangażowania pracowników ”, „ Efektywny system pracy ”, „ Skuteczna sprzedaż . Model , który zwiększy Twoje zyski ”, „ Checklisty dla biznesu ” i „ Pro Meeting Tools . Prowadzenie spotkań offline i online ”, „ Jak mądrze rozwijać firmę i nie zwariować ”. smart-magazine . pl
63