i oznacza ona nic innego , jak naszą skuteczność . Najprościej mówiąc , konwersję liczymy , dzieląc liczbę działań , jaką wykonaliśmy , przez ich skuteczność . Dla przykładu – jeśli wykonałeś 100 telefonów do klientów i zawarłeś 10 kontraktów , Twoja konwersja wynosi 10 %. Jeżeli wykonałeś 100 telefonów , aby umówić się na rozmowę z klientem i umówiłeś 23 spotkania , Twoja konwersja to 23 %.
Kiedy sprzedaż nam spada , to musimy wykonać dwa rodzaje aktywności : analizę i działanie .
Ile wykonujemy działań proaktywnych , a ile reaktywnych w sprzedaży ? Zdarza się , że handlowcy „ agresywnie ” oczekują na klientów , zamiast wziąć sprawy w swoje ręce .
Jak wygląda liczba klientów powracających i polecających ?
Jak wygląda nasz proces sprzedaży i gdzie mamy wąskie gardła ? Właśnie dlatego napisałem moją drugą książkę , aby każda firma mogła ułożyć skalowalny i powtarzalny proces sprzedaży . Książkę „ Zaprojektuj swoją sprzedaż ” znajdziesz na stronie www . zaprojektuj-sprzedaz . pl
Jak wyglądają nasze kanały generowania klientów ? Często okazuje się , że niektóre kanały to miejsca generujące jedynie koszty , a nie efekty . W takiej sytuacji najlepiej zweryfikować te kanały i zmodyfikować je lub zrezygnować z nich , przenosząc środki na skuteczniejsze działania .
Jakie mamy wyniki analizy win / loss ? W dużym skrócie jest to kontakt z klientami , którzy od nas kupili oraz tymi , którzy nie zdecydowali się na współpracę z pytaniem o powody , dla których smart-magazine . pl
45